sábado, 12 de marzo de 2011

Porthleven, England

După un mic dejun sănătos de terci de ovăz, pâine prăjită şi cafea neagră am făcut felul meu de până la Penzance şi a luat nişte Essentials. De acolo a fost o plimbare uşoară de-a lungul promenadei spre Marazion. Vizionarea trenuri lăsând Penzance mi-a facut vreau să merg acasă, dar a perseverat. Marazion a fost minunat şi vremea a fost glorios. vederi spre muntele St Michaels au fost superbe, dar în soare. De Marazion acolo a fost destul de un pic de drum de mers pe jos în sus până la o cale în cele din urmă a condus înapoi până la coasta. Am văzut prima mea sigiliu la Cudden Point şi, de asemenea, Scillonian de a ieşi la Scilly. Am continuat runda a Prusia Cove cu peisaj frumos. Un vinderelul a fost cocoţat pe un post şi am fost capabil de a obţine într-un metru şi chiar şi atunci nu a zbura. Au fost unele cladiri foarte vechi interesante la Prusia Cove.