domingo, 3 de abril de 2011

Marsland Mouth - Bude

Dupa micul dejun ne-am îndreptat în jos, până la coasta. geanta mea simtit ca era plin de pietre, în ciuda face toate eforturile pentru a călători cât mai uşoare posibil. Cu siguranta va trebui să abandonăm unele lucruri cat mai curand posibil. Nu a fost departe de graniţa cu Cornish la Marsland Mouth în cazul în care Kate sa întors şi a condus înapoi la fermă. De acolo a fost o serie de suisuri si coborasuri, unele destul de abrupta, dar relativ scurt. Traseul a luat în Yeol Mouth, minunat numit Shute Tidna, gura Stanbury, Duckpool şi Mouth Sandy. Nu a fost o cafenea pic la Sandy Mouth care a făcut bauturi reci, care a fost foarte binevenit. Lângă Morwenstow a existat o colibă ​​mică pe faleza din plutirea numit vânzători Hut numit după excentric Parson Hawker. Nu vezi pe nimeni pentru câteva ore, doar un iepure de ghimbir, care era la fel de ghimbir ca Jethro, pisica noastră ghimbir şi un vânturel roşu, care a fost atat de aproape, dar când am încercat să ia fotografie a zburat departe. Au fost nişte flori minunate, inclusiv cumpătare şi cred că destul de floarea alb şi violet este numit Marea Campion. Vremea a fost mult mai bine decât se aştepta. Foarte cerne lumina la ori, dar în principal, caldă şi însorită, cu o briza vest de răcire. Am ajuns în Bude devreme. Am găsit Marea Jade Guest House ci datorită faptului că nimeni nu a fost atât de devreme acasă a fost aşezat în grădina până au ajuns. Camera a fost simplu, dar curat cu ceai şi duş. Am ieşit pentru a încerca şi de a găsi un Internet cafe, dar numai unul a fost închis. A avut o halbă de Hicks speciale Proiect în Hotel Globe - un fel de locul unde picioarele pe stick-ul pe covorul bere, dar OK.