martes, 15 de marzo de 2011

Lizard, England

Am plecat Porthleven după micul dejun. A fost o dimineata destul de gri şi m-am aşezat pe perete port pentru o perioada de timp vizionarea concert în curs de pregătire şi un echipaj de adolescenti. După o scurtă plimbare stâncă calea a scăzut la Bar Loe care a fost un foarte greu slog peste sindrila grele. După Gunwalloe Pescuit Cove calea urcat până la Halzephron Cliff unde am folosit pentru a face de formare troliere de elicoptere de la Culdrose. mica biserica Sf. Winwallow a fost foarte dulce cu un turn clopotnita separată.

M-am simtit un drum lung de acolo la Mullion Cove. Mă aşteptam la un pub şi a fost aşteaptă cu nerăbdare să o J2o şi limonadă, dar din păcate a fost pub interioare şi magazin de ceai uitat trist a avut astfel un Snickers şi de apă şi apăsat pe. Acesta a fost rece şi ploioasă, dar vremea îmbunătăţit şi a fost o plimbare minunată în jurul stânci la săpunul Cove, Cove Kynance şi se rotunjeşte la Lizard Point.