martes, 3 de mayo de 2011

Treyarnon Bay - Newquay

Capătul de nord al Watergate Bay a rămas foarte spectaculos, cu cale de a lua o rută faleză de top, cu vederi uimitoare de plaja cu nisip fin. Pe apropie Newquay a devenit din ce în ce mai urbane, deşi calea a încercat să se agăţa de o fâşie îngustă între coasta şi dezvoltare.

Am ajuns în Newquay la aproximativ 12. Am încercat la telefon Smugglers odihna pentru a vedea ce timp am putut verifica, dar în nici un răspuns. Deci, a căutat refugiu în bibliotecă pentru a obţine până la data înainte de a decide ce să aibă, pentru masa de prânz. Alegerea pare a fi între peşte şi chips-uri sau chips-uri şi peşte de la ceea ce am văzut.

La aproximativ 13.30 am primit un telefon de la proprietar la contrabandişti să spun că am putea verifica în care a fost foarte binevenit ca am fost foarte rece şi umed. Mi sa oferit o ceasca de ceai foarte binevenit, iar sala a fost cald şi spaţioase au avut astfel un duş frumos şi uscate, toate lucrurile mele.

John şi Ellen au fost de la Insula de câini şi Eastenders real. Ei au fost în Newquay pentru un cuplu de ani si au fost personaje reale. Au avut doi Staffordshire Terrier Ollie şi Cooper, care au fost foarte prietenos. Cooper a căzut de pe o stâncă cu o zi înainte şi rănit piciorul astfel încât a fost un pic rău pentru el. Ollie a avut dinţi masive şi plăcea să se joace, dar ar imaginaţi-vă ce ar fi fost ca daca el le-a scufundat inch

Am mers la Griffin seara, la recomandarea lui Ellen, care sa bucurat în mod clar alimente ei. Ea a fost deosebit de confortabil cu privire la dimensiunile portiilor. Nu ar putea decide ce să aibă atât în ​​cele din urmă a decis, la peşte şi cartofi prăjiţi.