viernes, 18 de marzo de 2011

Lizard to Helford, England

Ca soarele a venit era clar că urma să fie o zi glorioasa si a luat de pe o pereche de straturi. A fost o plimbare minunată în jurul Carrick Luz, Point Beagle, capul negru şi cu punctul dolor la Coverack unde am aprovizionat pe fluide asa cum a fost obtinerea destul de cald şi am băut un litru de apă deja, chiar dacă a fost doar 11am.

După ce m-am dus pe răcoritoare spre Helford. După o plimbare interesanta prin guarry Gabbro scoase din uz la Dean a fost calea de navigaţie pentru un cuplu de mile pentru a evita o altă carieră şi a fost neobişnuit să piardă din vedere la mare pentru cateva ore. Dupa o oprire prânz, mai degrabă prelungit în partea de sus a dealului, la Porthoustock unde m-am aşezat la soare sub o stâncă, care a fost foarte placuta, dar m-am mutat în neanticipate prin domeniile în jos pentru a Porthallow.

De acolo am dat seama că a fost timp de funcţionare după cum am avut de a trece Gillan Creek în termen de o oră de apă redus care a fost 1442. În caz contrar, ar fi un plus pentru a obţine două mile în jurul pârâu. Aşa cum a fost am ratat oarecum marker reprezentând punctul de modul jumătate din sud-vestul Calea Coast. De acolo a fost o plimbare plăcută în jurul Nare Şeful unde a existat o veghe de pază de coastă şi de acolo o plimbare prin padure minunat bluebell la Helford.