miércoles, 9 de febrero de 2011

Plimbare prin Kent

În timpul plimbare la Canterbury, am luat pentru a vedea unele dintre rural englez frumos. O mulţime de case mici izolate, turmele de oi, grădini. Foarte frumos.plimbare la Canterbury a durat aproximativ o oră şi jumătate care mă îngrijorează, deoarece, în conformitate cu cartea mea ghid, Catedrala Canterbury a fost închisă la 02:30 în zilele de duminică.Catedrala este de lucru pentru a vedea în Canterbury, deci, dacă am pierdut, am fost de gând să fie majorly dezamăgit. Când am ajuns la gara, am verificat pentru a vedea când ultimul tren a fost legat de Londra, şi aproape sprintat la Catedrala. Pe drum, am rupt câteva poze din zidul medieval care înconjoară încă orasului (vezi poze). Acest zid este acum o pasarelă pietonală şi duce în centrul oraşului. M-am repezit prin orasel ciudat şi îndreptat spre structura masiva. Puteţi vedea Catedrala de la aproape oriunde, asa ca nu a fost greu de găsit. Spre surprinderea mea şi emoţie, Catedrala a fost deschis!