martes, 15 de febrero de 2011

Canterbury, Kent

Dupa turneul capela pentru un pic peste o oră, foamea mea a început pentru a obţine cel mai bun din mine, deoarece nu am mâncat mult de un prânz. Am decis că e timpul să aibă prima mea experienţă pub englezesc, asa ca am mi-a venit în Butterfield Old Market, una dintre cele mai vechi unităţi din oraş. Am comandat un local numit Spitfire ale Kent, şi un burger si chips-uri. pub a avut de tone de carne plăcinte limba engleză, dar eu nu le-a fost sentimentul în acest moment. Poate că am văzut ori Sweeney Todd prea multe? masă a fost mare şi pentru numai 8 GBP, am fost mai mult decât mulţumit. M-am plimbat în jurul oraşului un pic mai mult şi apoi condus înapoi pentru a prinde trenul spre sud. Canterbury ar fi un loc minunat pentru a petrece o zi. Oraşul în sine este atât de frumos şi ciudat, şi eu sunt uimit de tot ceea ce a supravieţuit, având în vedere vârsta a oraşului şi bombardarea sale în 1942. Străzi înguste şi clădiri medievale sunt cu adevărat un site să vadă, şi că eu nu fie epuizat de toate am făcut drumeţii în Dover, mi-ar fi, probabil, plimba un pic mai mult.